Prečo platiť viac ak nemusíte?

04.07.2019

Neustále počúvame o zvyšovaní cien a to v každej oblasti. Znie to ako závod o to, kto si "uchmatne väčší kus z koláča". Ani nemusíme dlho uvažovať a dôvod na zdražovanie si vždy nájdeme a dokonca ho vieme aj elegantne obhájiť. Zisk velí zdražovať, kopiť, honobiť, zhrabávať, zarábať....... Toľko obchodnícka terminológia. Kde je tá horná hranica? Kam až môžeme zájsť? 

Predstavte si, že spíte na starom, prepadnutom matraci (my ho voláme lavór), často už nie je ani celkom čistý. Vidíte sa? Stále si hovoríte "ešte nie je až taký zlý a nový stojí veľa peňazí", no niekde vzadu viete celkom určite, že to už dávno nie je ono, že ho už musíte vymeniť. A tu nastanú pochybnosti. Kam mám ísť? Kde ho najlepšie kúpiť? Zas pôjdem do nejakého obchodu, kde bude sedieť znudená pani, lúštiaca sudoku a bez toho aby sa na mňa pozrela, ukáže prstom na katalógy, či nejaké vzorky so slovami "tak si vyberte". Zas kúpim niečo čo bude chvíľu dobré a po dvoch, či troch rokoch som tam kde som dnes? A ešte za to aj zaplatím nehoráznu sumu. Toto nechce nik z vás podstupovať, no zažívate to zas a znova.

My to vidíme trochu inak. Na "druhej strane barikády" vidíme nášho klienta, ktorý k nám prichádza s dôverou, na základe predošlého nákupu, či referencie. Prichádza si splniť sen. Sen o zdravom a hlavne pohodlnom spánku, ktorý mu celkom určite pomôže k lepšiemu životu, zdraviu a nakoniec aj k lepšiemu výkonu v práci. Nelúštime sudoku, krížovky, nehráme sa s mobilmi. Celkom určite sa na vás dívame ako na človeka, ktorý potrebuje pomôcť s výberom. Ste predsa zubár, úradník, šofér, učiteľ, robotník za pásom či predavačka v obchode. Každý rozumieme svojmu remeslu a tak je to dobre. A teraz k tej cene. Čakáte kedy príde rozuzlenie?

Ceny nezvyšujeme, vyberáme si z ponuky našich overených dodávateľov aj so zreteľom na vývoj cien. Odmietame bezbrehé zdražovanie tovaru a služieb len preto, že "to ide". Každý, kto k nám príde si môže matrac, chránič, vankúš či paplón určite dovoliť. Ak vidíme, že klient je v ťažkej situácii, radi mu pomôžeme aj cenou. Vážime si každého klienta, lebo práve vy ste tí, čo nás dennodenne živíte. 

Ďakujeme vám a verte, že sa na nás môžete vždy spoľahnúť.